piątek, 19 sierpnia 2016

Poznajmy się... :)


Naprawdę jaka jestem nie wie nikt... Ale niektórzy za chwilę się dowiedzą :)

1.Uwielbiam pisać - wszystko, co napiszę muszę pięć razy skrócić przed opublikowaniem lub wysłaniem, bo inaczej nikt by nie wytrwał do końca :) Zapewne i tak nie wszyscy docierają do ostatniej kropki :) Rzecz dotyczy SMS-ów, maili, postów i wszystkiego, co składa się ze słowa pisanego :)

2.Mam ścisły umysł i humanistyczną duszę :) 

3.Namiętnie czytam wszystko, co wpadnie mi do ręki :) Złośliwi mówią o takich jak ja, że mogliby czytać nawet papier toaletowy :) Mają rację :) 

4.Na szafce nocnej mam zawsze jakieś romansidło albo jakiś kryminał - najlepiej jeśli jedna pozycja łączy w sobie oba te gatunki :)

5.Nie lubię stereotypów dotyczących jedynaków i blondynek - chyba nie muszę mówić dlaczego? :)

6.Jestem optymistką :) 

7.Lubię spać, co jest odkryciem stosunkowo nowym :)

8.Nie żałuję pieniędzy na książki motywacyjne - zawsze mnie pozytywnie ładują :)

9.Nie wyobrażam sobie życia bez kolorów i bez zapachów :)

10.Uwielbiam ażurowe kozaczki na płaskim obcasie - mogłabym w nich chodzić przez cały rok :) Jest to o tyle dziwne, że do niedawna nikt by mnie nie namówił do założenia czegokolwiek na płaskim obcasie :)

Druga dziesiątka w następnym poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz