środa, 19 października 2016

Wzorzystość do kwadratu :))

Jak dla mnie na tej kartce dzieje się duuuużo, żeby nie powiedzieć bardzo dużo :) A na pewno więcej niż na innych moich pracach. Wycinałam, kleiłam, robiłam kwiatki i ...śmiałam się sama do siebie :) Już na tym etapie widziałam, że oddalam się coraz bardziej od mojego kartkowego stylu :) Tak dużo wzorzystości naraz??? :) Liście na papierze, liście z papieru, jakieś esy-floresy i inne wygibasy, a do tego kwiatki? :))) Hmm... Nie powiem... było to całkiem miłe doświadczenie, ale patrząc na tę kartkę mimo wszystko dalej się uśmiecham :)))

Mam nadzieje, że moja kartka wywoła również uśmiech na twarzy osoby, która zostanie nią obdarowana :) I dalsze lata życia tej osoby będą tak pozytywnie zakręcone jak ta karteczka :)))








Kartkę zgłaszam na wyzwanie 






2 komentarze:

  1. Stworzyłaś niesamowity klimat :-)

    Dziękujemy serdecznie za udział w wyzwaniu
    DT "I like challenges"

    OdpowiedzUsuń