sobota, 14 stycznia 2017

Królowa śniegu

Chłodna, wyniosła i elegancka... Czy taka jest właśnie królowa śniegu? 😉 Nie wiem...

Ale tym razem postawiłam na takie właśnie klimaty i zrobiłam komplecik ślubny w zimowej tonacji.
Bazę kartki stanowi lekko połyskujący błękitnoszary papier, na którym umieściłam ażurową wycinankę z motywem kratownicy. A kwiaty? Oczywiście niebieskie, ale nie byle jakie, bo cieniowane 😊 No i oczywiście ukręcone osobiście przeze mnie 😉 Co do liści wyjątkowo nie miałam żadnych wątpliwości - dla zachowania charakteru kartki musiały być białe niczym śnieg w samym środku zimy 😊

Na pudełku oczywiście został powtórzony motyw z kartki, ale w wersji mini, czyli mała kratownica i jeden quillingowy kwiatuszek.








Komplecik zgłaszam na wyzwania:

 CRAFTY MOLY - W KOLORACH ZIMY

http://craftymoly.blogspot.com/2017/01/wyniki-choinkowego-wyzwania-i-nowe.html

3 komentarze:

  1. Piękna, elegancka praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, elegancki i niebanalny komplet. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ elegancka!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń