poniedziałek, 2 stycznia 2017

Wszystkiego po trochu :)

Ojejciu... Jak ten czas ucieka... Trzy tygodnie umknęły nie wiem kiedy i nie wiem jak :) Gdybym robiła postanowienia noworoczne to na pewno jedno z nich dotyczyłoby regularniejszych wpisów na blogu ;) Ale... w tym roku nie robię :) A zatem nie pozostaje mi nic innego jak po cichutku się zdyscyplinować, co niniejszym czynię :))

Wszystkim tu zaglądającym życzę Szczęśliwego Nowego Roku! Niech każdego dnia czeka na Was jakaś mała radość, a dobry los niech da Wam to, za czym najbardziej tęsknicie :)

A poniżej jedna z moich najnowszych produkcji :) Biało-zielona pamiątka ślubna, którą podkolorowałam odrobiną różu. Nie mogłam się powstrzymać i w środku zamieściłam jeden z moich ulubionych ślubnych cytatów: "Tylko miłość potrafi zatrzymać czas..." (J.J.Roussou)

Nie wiem czy mi się wydaje, czy ta kartka kojarzy się z takimi trochę folkowymi klimatami...? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz