czwartek, 23 lutego 2017

Klasycznie dla Młodej Pary

Tym razem postawiłam na klasykę, czyli szarość z różem. Kartka z założenia miała być skromna - dlatego zdobi ją tylko kilka małych - ręcznie robionych - papierowych różyczek i prosty banerek z napisem: Młodej Parze w dniu ślubu. No i oczywiście kwadratowa ażurowa wycinanka - jedna z moich ulubionych :)

Natomiast kilkanaście dni temu ktoś zwrócił się do mnie o zrobienie takiej samej karteczki, ale z fioletem zamiast różu. Przyznam, że trochę się bałam czy takie połączenie nie okaże się za ciężkie jak na ślubną kartkę. Tym większe było moje zdziwienie kiedy skończyłam kartkę i okazało się, że jest bardzo subtelna i elegancka :) Być może była to zasługa pięknego fiołkowego odcienia fioletu? Nie wiem... Ale jak widać - niczego nie warto z góry spisywać na straty ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz