poniedziałek, 14 listopada 2016

Z hortensjami w tle...

Fiolet, limonka, jakieś odcienie beżu, zieleni, trochę bieli to piękna paleta kolorystyczna papieru z hortensjami z kolekcji Zachwyt (Filigranki), którą starałam się odtworzyć na okolicznościowej  karteczce z okazji 50 urodzin :)


 
Kartka miała być skromna, ale nie nudna :) Dlatego też połączyłam dwa zupełnie różne papiery: ozdobny - mocno błyszczący - w ładnym odcieniu fioletu i matowy w nienazwanym kolorze beżowo-zielonkawym. Do tego proste ażurowe serwetki i ręcznie robione małe kwiatuszki. Te same motywy powtórzyłam na pudełku.





 



Kartkę zgłaszam na wyzwanie

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/11/diabelskie-wyzwanie-z-filigrankami.html

https://www.filigranki.pl/

Zresztą nie mogłam nie wziąć udziału w wyzwaniu z hortensjami w tle, bo to właśnie hortensje są moją największą ogrodową miłością, którą latem uwieczniłam między innymi na tym zdjęciu :)


1 komentarz:

  1. Piękne masz te hortensje w ogrodzie :DDD i karteczka też piękna :) dziękuję za udział w iabelskim wyzwaniu z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń