poniedziałek, 6 marca 2017

Komunijny ażurek

Jak już wspomniałam TUTAJ to jest mój pierwszy sezon komunijny. Rozkręcam się więc powoli - żeby nie powiedzieć: bardzo powoli :) Muszę jednak przyznać, że bardzo lubię takie proste, czyste kartki, a więc tworzenie pamiątek komunijnych sprawia mi ogromną przyjemność :)

Tym razem w roli głównej wystąpiły ażurki, które przyozdobiłam jasnopomarańczowymi - ręcznie robionymi - różami. Wydaje mi się, że ten odcień kwiatów ładnie współgra z szarozielonkawym tłem.
Kartka jest skromna, ale mam nadzieję, że nie brak jej uroku :)





Do kompletu zrobiłam pudełeczko, na którym powtarza się motyw z kartki - zrezygnowałam jednak z kwiatów, dzięki czemu pamiątkę łatwiej przechowywać :) Ot, tak to jest, że czasem kreatywność przeplata się z praktycznością :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz