wtorek, 7 marca 2017

MOJE WYKROJNIKI: Centaurus - Creative Expressions

Kupić - nie kupić, kupić - nie kupić... To była długa i nierówna walka, którą wszyscy scraperzy toczą regularnie :) Na co padło? - widać na zdjęciach... Oczywiście kupiłam :D

I tym sposobem powstał drugi wpis z cyklu >Moje wykrojniki<  Pierwszy można zobaczyć TU


Centaurus - bo o nim mowa - to brzegowy wykrojnik Creative Expressions. Uwielbiam koronki w każdym wydaniu, więc i ten wykrojnik z prędkością światła trafił do grona moich ulubieńców :)


Wykrojnik składa się z pięciu elementów, które można ze sobą łączyć. Długość wykrojnika to 11,8 cm, a szerokość motywu jest uzależniona od elementów, które zdecydujemy się wykorzystać.


Technicznie wykrojnik sprawuje się bardzo dobrze - ładnie wycina i nie wymaga wielokrotnego przepuszczania przez maszynkę :)


Mój egzemplarz pochodzi ze Sklepiku Gosi - kupiłam go w ramach realizacji bonu, który wygrałam w jednym z blogowych wyzwań. Podczas tych zakupów nabyłam jeszcze jeden ciekawy egzemplarz, ale to już temat na osobny wpis :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz