piątek, 24 marca 2017

Srebrzystoszara Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Dziś kolejna Pamiątka Komunii - tym razem w eleganckiej srebrzystoszarej tonacji.
Sama forma kartki schodkowej jest dość ozdobna - dlatego też inne ozdobniki zredukowałam do minimum.
A to minimum to mała ażurowa wycinanka, na której umieściłam Hostię i kilka kremowobiałych różyczek WOC. No i oczywiście boczne borderki... :)




Do kompletu zrobiłam równie proste pudełeczko:


Czy to jest kartka dla dziewczynki, czy dla chłopca? Nie wiem... :) Wydaje mi się, że jest na tyle uniwersalna, że nie trzeba tutaj wprowadzać takiego rozróżnienia :)
Natomiast drugą taką zrobiłam ewidentnie dla dziewczynki - w wersji różowej.
Pokażę ją przy następnej okazji :)

Miłego... tak, tak... piątku :) Jak ten czas leci!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz